چمران: شهادت «سنوار» شوری در جوانان فلسطینی برای مبارزه با اسرائیل خواهد آفرید 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهادت یحیی سنوار شوری در جوانان فلسطینی و راه مبارزه با اسرائیل خواهد آفرید و این رژیم کودک‌کش را ساقط خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹ - 20October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهادت «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی دفتر حماس، اظهار داشت: شهادت این فرمانده شجاع و غیور را به آزادی‌خواهان و همه کسانی که علیه انسانی‌کشی مبارزه می‌کند و به همه مسلمانان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

چمران: شهادت یحیی سنوار شوری در جوانان فلسطینیان و راه مبارزه با اسرائیل خواهد آفرید 

چمران افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دشمنان فکر نکنند با شهادت فرماندهان حزب‌الله و حماس می‌توانند نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند و راه این فرماندهان ادامه خواهد داشت. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعا شهادت یحیی سنوار شوری در جوانان فلسطینی و راه مبارزه با اسرائیل خواهد آفرید و این رژیم کودک‌کش را ساقط خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی رسانه‌های خارجی به جای اینکه به رژیم صهیونیستی بتازند به فرماندهان جبهه مقاومت از شهید سلیمانی تا سنوار می‌تازند و آنها را تروریست می‌نامند. 

چمران تصریح کرد: امروز صاحبان این رسانه‌ها در کشور‌های اسلامی زندگی می‌کنند و خودشان را به نام اسلام جا می‌زدند و مبارزان و اسطوره‌های تاریخ را تروریست می‌نامند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند، اما اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها ایران را تحریم‌ می‌کنند، گفت: ما امروز نیازمند وحدت و انسجام در برابر دشمنان انسانیت هستیم. 

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار